Magi?

En vecka har gått igen med en rasande fart, har varit på arbetsverksamheten mina normala dagar, har fått setet klart med halsduken och mössan, börjat nu sticka på ny halsduk med mohairgarn i en extra blå-grå färg.
Denna vecka har inte varit som alla vanliga veckor, utan ett och annat händer eller har hänt. Det första är att jag och en arbetskompis planerar att åka på Dansgala till Karis, det går buss från Borgå dit, det skulle vara på Allhelgona helgen, andra grejen; en bloggare vars blogg jag dagligen läser säljer Tarot kort med en slags kraft, eller en sorts magi i, skall hjälpa oss med saker i livet, har länge önskat en sån grej, nu hade jag äntligen chans att få den, som en gåva av min snälla mamma till födelsedagen! Så den väntar jag på nästa vecka att dimper i postluckan åt mig.
Nästa härliga sak; ALLA 4 barnen kommer idag, fredag och besöker mig, vilken LYCKA, sällan de är alla här på en gång! Så har många fina saker i mitt liv nu, TACKSAM är jag och tar emot allt det fina jag kan få!!!