En vecka i September

Ny vecka igen, veckorna går med en rasande fart, det har varit en varm vecka, knappt något regn, jobbdagarna gick som vanligt med en otrolig fart, denna vecka har jag träffat pappa 2 gånger och varit med honom på ärenden, bl a till HVC och lånat kryckan åt mig och så har jag varit till matbutiken med honom 2 ggr. För på fredagen anlände 3 barn, så det skulle finnas ett och annat i matväg. Vi har på lördag njutit av sommarvärme, vi var ute i leksparken och jag såg på när de åkte en slags liten linbana där på skolgården, vi har även bakat en god paj, ätit god mat och bara varit tillsammans. Nu är jag glad att det är måndag och jag skall gå till Församlingscentret på lunch kl.11.
 
 
Här är jag med barnen, de leker i linbanan
 
 
Måste ta lite bilder, av denna vackra grönska
 
 
En selfie, vacker bakgrund