Vilken tisdag

Denna veckas tisdag var ingen bra dag, med tanke på att FPA drog in mitt bostadsbidrag pga en årsjusterings lapp jag enligt dom inte hade skickat in åt dom... men jag minns bra att jag fyllt i lappen och skickat den för länge sedan.... Så jag var urförbannad, kan inte förstå hur något sånt kan hända, hur går inte posten fram? Följderna är ju svåra för mig ekonomiskt nu för detta. Får kämpa med mindre pengar nu. Sedan fick jag ny internet och det var inte de allra lättaste heller att få det att fungera i 2 datorer och teve, men efter många försök lyckades det till sist. Telefonen fungerade inte när jag skulle ringa till FPA och prata om detta med bostadsbidraget, så det var ett missöde och elände till denna tisdag. Nu är det onsdag, var på jobb som vanligt, och imorgon är det Valborgsmässoafton.
#1 - Carita Liljendahl

Nej men vad tråkigt! Hoppas det där reder upp sig, klart du måste få ditt bostadsbidrag, inte kan ju mänskor leva på noll euro...
Styrkekram!

Svar: Skall väl ordna sig så småningom det med...! Tack, för kramen!Kram <3
Camilla