Augusti är här

Idag ny månad, igen. Hur skall den då se ut? Veckoslutet var extra trevligt för hade min äldsta dotter här, härligt med sällskap, vi var på fredagen och badade bastu, på lördagen tog vi en liten shopping tur, jag köpte bara en t-shirt på REA, sen bjöd den gulliga dottern mig på cafe´! Sen var vi även till en mataffär och jag köpte ärter och jordgubbar, måste passa på så länge det ännu finns att köpa dessa läckerheter, som jag bara måste få när det är sommar!
På söndag tog vi en skön promenad till stranden, där var barn som simmade det såg så skönt ut, vi blev så svettiga av promenaden dit, det var vackert väder den dagen. Sen på kvällen for dottern hem och det kändes så ensamt igen. Nästa gång vi ses är när vi ska på kryssning hon och jag, om 3 veckor.
I dag skall jag med vänninans hjälp få fara och titta på sommarteater där min väninna medverkar med en roll, skall bli jätteroligt!!
Annars denna vecka skall jag göra ett nytt arbetskontrakt och tänkte börja jobba antagligen redan nästa tisdag, och 3 ggr/vecka härefter.
 
 
Nere vid ån på en terrass