Glad måndag

En trevlig överraskning genast från morgonen, dottern frågade om jag vill åka med henne till Stockholm i sommar!! Jaa, jag var ju med på saken, men vill först utreda och kolla andra båtbolagets priser, gissade jag får billigare där, eftersom jag är med i deras"klubb" där. Hittade sen en resa med hytt o mat och resan pris mellan de 2 olika bolagen skillde med över 30e!! Nå, jag ville ju boka eftersom den var ett fynd, och jag som så GÄRNA ville resa nånstans när det är sommar, och har inte varit på 3-4 år i Sverige heller. Nu blir det då att vara sparsam så jag kan betala resan och ha även fickpengar med.
Sedan gick jag på lunch till församlingscentret, åt igen halvt ihjäl mig, sade nog åt henne som tog emot pengarna att de sku få vara förbjudet att få äta så gott som man får här!!
 
 
Parken jag alltid går igenom för att komma till Församlingscentret
 
 
Så otroligt fridfullt, med porlet av vattnet i forsen
 
 
Det ser så mysigt ut där i parken, älskar att fota där!
 
#1 - Carita Liljendahl

Kul med bilder på din blogg nu!
Och jag vet inte om du var medvetet eller omedvetet med i serien "Glad måndag" som jag också har på min blogg. Fortsätt med det om du tycker det är kul.
Kramar!

Svar: Det råkade bli en Glad måndag..
Camilla