Söndag

I dag är det igen en minst sagt slö dag, som det alltid är, men försökte ta tag i saker här hemma, så jag har nu rengjort ordentligt min kaffekokare med kalkborttagning och även rengjort vattenbehållaren med diskmedel, så den glänser nu som ny. Annars har detta veckoslut varit si sådär, slött.... Men igår var jag lite på uppköp när jag hade turen att få åka med min vän som har bil, fick lite nödvändiga större uppköp gjorda, som är omöjliga att göra när jag bara åker buss. Vädret är ännu underbart, räknade att jag ännu har 1 och en halv månad jobb förrän jag får semester, hur den ska se ut, det har jag ingen aning om, hoppas att jag kunde få en ljuvlig sommar, och att inte ensamheten känns så lidande.
#1 - Carita Liljendahl

Ja, det är fint med vänner som hjälper med allt från att montera möbler till att ge skjuts åt oss billösa då vi ska handla något som vi inte orkar bära långa vägar eller inte får med på cykel/buss.

Sommaren kan bli hur fin som helst. Det är fast i oss själva att fixa den saken!

Och fint att du fick så mycket praktiskt gjort, då dagarna är slöa kan man faktiskt städa och fixa.

Svar: Sommaren är bara så viktig för mig, då vill jag ha roliga upplevelser. Kram
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Roliga upplevelser vill vi nog alltid ha, men livet består ju av annat också.
Dagarna blir så bra som vi gör dem till, vi kan påverka själva.
Ha det gott!