"Mörkdykning"

Enligt dagens rubrik så har dessa senaste veckor varit en slags mörkdykning i mitt liv. Svåra saker som jag fått hantera på något sätt, har även därför extra mycket varit "igång" på veckosluten för att hitta tillbaka till livsglädjen.
I dag är det redan November och vi har framför oss den mörkaste tiden på hela året. Det gör ju inte saken bättre, precis. Får försöka hitta ljuset och tillbaka till nån slags glädje i livet. Enkelt är det inte, men med hjälp av andra som vill stöda mig och små saker i vardagen, skall det väl så småningom gå åt rätt håll.
Ljusglimten detta veckoslut är att 3 av de käraste jag har, mina barn, skall vara hos mig. Kärleken till dem och den jag får av dem sätter verkligen ljus på mina dagar! Vi firar Allhelgona på lördag och hoppas jag får skjuss med dottern till gravgården, vill minnas min kära mormor och moster med ett ljus på deras grav!
Annars hjälper min arbetsverksamhet som jag går på 3 dar i veckan mig väldigt mycket, det ger mig något att göra och tider att följa, gör väldigt gott åt mig. Jobbar ännu imorgon sen får jag börja planera för veckoslutets matlista och barnens vistelse här.
#1 - Lars Gustafsson

Ja jag ska också till kyrkogården både imorgon och lördag. Ja hösten är mörk. Men ljuset skiner också

Svar: Får bara tända lite ljus
Camilla