Jobbet börjar

Veckoslutet är förbi, jag tycker det är skönt, även att min "semester" är slut, även värmen är förbi, idag har det varit lite på 20 grader, väldigt skönt. Dessa dagar har det hänt både bra och dåliga saker, banken meddelade att jag får alla pengar tillbaka som tjuvar stal från mitt konto, EN GLÄDJENYHET! men sen kom ett mindre roligt brev samma dag, som jag inte vill nämna här.
Detta veckoslut har jag som vanligt läst och sett någon film, varit på datan, varit hemma. Fick läkartid till torsdag så jag jobbar imorgon måndag in den dagen istället, hoppas verkligen jag nu får hjälp för mitt ben som bara blivit sjukare denna sommar. Så glad över att jobbet börjar, att få träffa arbetskompisarna och att få känna sig lite nyttig, och ha en rutin i vardagen, det är viktigt för mig.
#1 - Carita Liljendahl

20-23 grader är lagom. Jag led nog lite i den långa värmeböljan.
Men bra att jag kan jobba så mycket hemifrån!