Trevligt veckoslut

Förra torsdagen kom min äldsta dotter till mig, jag lagade Snålsoppa åt oss, en rätt jag aldrig lagar förut, gott blev det. På fredagen hade vi bastukväll och mys med godheter och film, vi skrattade även en massa, som jag inte gjort på länge. På lördag rensade vi lite i klädskåpen och förde en massa kläder till UFF insamlingen, efter det blev det glass till belöning åt oss. Vi var även till matbutiken på lördag förmiddag och handlade ingredienser till Tortilla som vi sku äta till mat. Det blev så lyxigt när dottern dukade och lagade allt klart när vi skulle äta, och jag fick bara sitta till bords och njuta av våra Tortillas som var vegetariska, men läckra var de.
Veckoslutet gick väldigt snabbt, för plötsligt var det sedan igen söndag och hon skulle åka hem, kändes sedan så tomt att igen bli ensam här. Vi hade verkligen ett bra veckoslut tillsammans, härligt!