Dagen före

Dagen D.... Har jag besökt sjukhuset för blodprov genast på morgonen, sedan var jag till Apoteket och Sokos och handlade åt mig saker för gåvopengarna, hade redan funderat ut lite vad det skulle bli, någon Lumene kosmetika, gärna en förpackning med flera produkter som alltid säljs till julen.
Idag har det snöat hela dagen, så nu utlovas då vit jul i år. Bara det hålls minusgrader så blir den nog kvar, det är ju bara en vecka kvar till jul nu.
Min pappa kör mig till sjukhuset imorgon, måste sen packa vad jag skall ha med dit, är nog väldigt nervös och spänd inför min operation, men skönt ändå när jag får det äntligen gjort.
 
 
Mina uppköp från Sokos, köpte även denna superbra bodylotionen av serien L300, billig men bra.
Det blev också ett Serum, Micellar tvätt och en fuktcreme för ansiktet