Allt möjligt

Har haft blogg torka, men kan väl skriva nån rad nu. Har varit förra veckoslutet på bio med dottern, det var toppen, vi hade aldrig förr varit på bio tillsammans, vi köpte snacks som vi snaskade under filmens gång, mysigt var det. De andra barnen var här hemma och väntade så länge, när det nu råkade bli samma veckoslut bion när barnen skulle vara här, men det var ett trevligt veckoslut, alla barnen här på engång, det är numera sällsynt lyx! Var idag hemma från jobbet när jag hade ont i magen på natten och sov knappt nåt, så tog en längre sov morgon istället. Har också haft 2 veckors sjukledigt när jag haft ont i höften, hade svårt att gå. Det blev slött att bara vara hemma, så skönt att få gå till jobbet igen. Jobbet är väldigt viktigt för mig, utan det skulle jag nog börja ruttna här hemma, måste få nån mening med mitt liv, det ger lite av det åt mig.