Lördagen

Tidigt iväg genast på morgonen till kyrkan där min sons avslutning skulle vara, vädret var jättefint, skulle bli en vacker avslutningsdag! Sedan i kyrkan kom även min dotter bredvid mig, det var en vacker avslutning med mycket musik och sång, och eleverna berättade om saker det upplevt under terminen. Alla klasser uppträdde på nåt sätt, till sist var det betygs- och stipendie utdelning, min son var så duktig, han fick även ett stipendie för intresse för skolarbetet, DUKTIGT!! Avslutningen avslutades sen högtidligt med "Blomstertid nu kommer", som alltid är en så vacker och högtidlig psalm för mig. Efteråt tog jag barnen med i bilen och åkte till cafe i närheten, min son fick en t-skjorta jag köpt åt honom som gåva, sen drack vi och åt vi lite förrän jag förde hem mina älsklingar igen, och jag åkte hemåt. Resten av lördagen läste jag en spännande bok, som jag inte kunde lägga ifrån mig förrän den var läst.
 
 
Liljendal kyrka, där vi var