Sista måndagen i April

Och imorgon är det valborgsmässoaftonen, även en normal arbetsdag för mig, men idag har det varit konditionssalen som gällde för mig, jag och min kompis blev instruerade till en massa olika "maskiner", sen övade vi rörelserna, visst kändes det i kroppen, nu sen, gäller det bara att börja gå där en gång minimi i veckan, kanske även en gång promenad per vecka skulle sitta bra?
Efter motionsstunden tog vi en kaffe på ett slags cafe i nedersta våningen av huset, där träffade vi en väldigt söt Chihuaua som jag blev väldigt förtjust i, den ville så att jag skulle klappa den och kom nästa opp i famnen på mig! En härlig upplevelse, har aldrig bekantat mig så nära med den hundrasen förut. Efter kaffestunden gick jag till Bokhandeln och köpte några kort, sen handlade jag mat förrän jag tog bussen hem. Varit flitig och bakat igen min goda Spenatpaj, god även att ha med till jobbet, det tror jag nog jag tar också.