Sommardrömmar

Lördagen är här, med lite sol också. Ett hopp har börjat spira i mig att jag skall få åka nånstans med min kära vän i sommar, kanske en tur och shoppa till Tallinn. Bara jag får min cykel i skick och vädret är varmare så skall jag nog ta cykelturer och kanske picnic till nåt vackert ställe här i trakten, har en massa lediga dagar som jag måste fylla med program att jag inte blir hemma och sitta. Planer är bra att ha, så har man något att se framemot. Väntar mina älskade barn, skall koka fisksoppa åt dem idag. De är nu på marknaden i Liljendal kommer sen nog, väntan blir alltid lång när man måste vänta, utan att veta när de anländer dessutom. Med hopp om en fin sommar skall jag njuta av detta veckoslut och inväntar med spänning på nästa som ännu är ett stort frågetecken för mig.
 
 
Minirosen blommar igen som jag fick av min kära dotter till morsdagen!! Vacker!!