Barnen var här

Veckoslutet som gick, jag hade även födelsedag, och min fina mamma hämtade gåvor åt mig av henne, pappa och moster. Fick bl a pengar, choklad och en korg med en massa godsaker, servetter och ljus. Vi åt med barnen en köpt kaka till kaffet på min födelsedag. Annars var det ett helt normalt lugnt veckoslut här hemma med barnen. Nu är det igen torsdag och veckoslutet är igen framför mig. Väntar på morgondagen när jag skall fira med väninnan på restaurang våra bådas födelsedagar, det skall blir roligt!
#1 - Carita Liljendahl

Du har haft en liten bloggpaus ser jag - men jag har inte heller haft tid att titta in här varje dag.
Hoppas du orkar fortsätta blogga, och sätta ut bilder ibland.
Trevligt med gåvorna, saker man kan använda, och pengar är ju aldrig fel :-)

Svar: Jepp, ha inte haft lust att blogga...
Camilla

#2 - Carita Liljendahl

Lusten kommer och går också då det gäller bloggen - hoppas du orkar skriva snart igen!