Fina dagar

Denna vecka har varit lite speciell, fin verkligen, fina händelser har avlöst varandra, ovanligt i mitt liv. Har 2 gånger träffat min dotter i stan, vi har varit på cafe´, ätit glass och sett på stan. Jag själv har njutit av sommaren på terrasser, både i stan och här som jag bor. Efter jobbet var jag på restaurang vid ån och åt, efteråt blev det en drink på en annan uteterrass vid ån. I dag har det varit trevligt med dottern i stan, bara att få vara och umgås, bara vi, och prata. Det har varit fina dagar. I dag har det stormat, men tror det lugnat sig nu till kvällen. Det är sista Juni redan idag, jag har ännu 2 dagar kvar jobb, sen börjar min långledighet.
 
 
På Robert´s Coffee med dottern och snaskade gott kaffe
 
 
På promenad i Gamla Borgå med dottern
 
 
Årets första Softis ner vid ån