Sjuk sjuk sjuk

Mitt liv fortsätter i sjukdomens tecken, börjar bli väldigt enformigt dethär att veckovis vara hemma från jobbet pga att jag inte är i skick, men vad kan jag? Redan på Påsksöndagen kände jag mig väldigt konstigt trött, var på Påsklunch till Församlingen men det smakade inget vidare, och jag hade VÄLDIGT svårt att gå. Sen på måndagen började jag frysa så att jag skakade, inga sängkläder räckte till jag frös bara mera, då gissade jag att jag nog fått feber, mätte lite imellan febern och den steg med en otrolig fart ända till 39 grader på måndag e.m. Sen började ta värkpiller för att få febern att gå ner och må bättre, på tisdagen hade jag bara stegring och sedan har jag varit feberfri men hostan och värk i nacke och skuldror gjorde mig ändå sjuk. Så har hållit mig stilla och mest varit i sängen, men var i dag torsdag nog till butiken en sväng. Få se om det ändå är eller blir Lunginflammation, hoppas verkligen inte, men denna influensa tycks övergå lätt till det.