Funderingar inför hösten

Snart är Augusti slut, redan på fredag denna vecka, känns så ledsamt när sommaren igen är förbi, det har varit en väldigt slö sommar för mig, pga hettan som jag lidigt av här inne i min lägenhet och så av min sjuka höft som har gjort att jag mest ville vara inne och stilla. Inga super roliga saker har hänt denna sommar, så det är vemodigt att nu igen gå mot höst och mörkare tider. Sommaren är den årstid jag alltid längtar efter, tänker att det ska bli en super härlig sommar med mycket skratt och upplevelser.... Men inte denna sommar.
En ny vecka är här, och jag är även ledsen över att få ge tillbaka bilen jag lånat över sommaren av min pappa, var idag och laddade busskortet åt mig, för på onsdag skall jag med buss till jobb igen.
Förra veckan var en helt normal vecka, inget extra hände som är värt att nämna här. Nu väntar jag på att snart få gå på lunch till församlingscentret, måndagens höjdpunkt!