Sista dagarna i Februari

Det är nu den kallaste tiden på hela vintern, idag har det varit så kall blåst. Var idag på en Må bra-grupp i Hälsocentralen, den var nu tredje gången, men jag var andra gången, för första gången var jag till läkaren för min onda höft, som ännu inte är bra. Vi pratade i dag i gruppen om sömn, ett intressant ämne, många har sömnproblem, liksom jag haft tidvis i mitt liv.
I morgon är det tisdag och jobbdag och skall bli jättekallt, huj ändå...
Annars på programmet denna vecka: Jobb och på torsdag till frissan och klippa och tona håret mörkare, skall bli så fint att få snyggt hår,  att skulle det helst lite pigga opp min värsta dysterhet, som verkligen tar på humöret och orket, allt.
Fredagen består av träff med väninnan och avfärd till Pellinge Kvinnoweekenden senare på eftermiddagen, skall bli helt underbart avslappnande och härligt att få komma bort hemifrån en natt!