Snart Augusti

En vecka, hela sista veckan i Juli har gått utan att jag fått nåt spännande gjort. Hettan gör mig otroligt trött och ovillig att ta mig ut i solens hetta. Det jag har gjort är läst 7 böcker, kanske 8 mest thrillers av Sofie Sarenbrant, som är en bra författare. Nu är det måndag, låg länge och sov eller försökte denna morgon, har inte brått nånstans, men ändå kände jag mig glad när det är måndag och sista lediga veckan förrän jobbet väntar i nästa vecka.
Den glädjen räckte tyvärr inte så länge, när mänskor jag trott varit mina vänner, som jag känt i en massa antal år, säger att de inte finns nån vänskap mera mellan oss.... ! Då känns det som att få ett kallt ämbar vatten på sig och gråten bränner i ögonen, förstår inte vart det blivit fel eller varför, får inga förklaringar.
Kanske it is ment to be... Vänner kommer och går...! Men ledsen är jag i varje fall.