Serietokig

En vecka har igen gått, det är IGEN fredag, tycker på ett sätt att det är skönt med veckoslut, men ändå inte. Veckan har gått igen otroligt snabbt, med mycket jobb på jobbet, så arbetsdagarna har gått med ett huj.
Mannen jag tänkte träffa har jag skippat nu ändå, litar inte på att han menar allvar, instinken i mig säger att jag ska låta bli honom helt, så har skurit av min kontakt med honom.
Denna vecka har jag kvällarna långa, igår till över 12 på natten tittat en serie på Netflix som heter "Bloodline", tittar en massa avsnitt i streck alltid, kan inte låta bli, den är väldigt bra och medryckande, bra skådisar! Så jag får tiden att gå så, serier och mera serier. Mys alla kvällar med ljus som brinner och en bra serie på datorn, vad kan vara bättre än det, ännu när stormen viner och regnet hörs på fönstren!