En extra fin lördag

Denna lördag som nu är sista i Januari väntade jag besök av min dotter, så roligt att få besök av sitt barn som är det bästa jag har i mitt liv.
Hon anlände på morgonen, jag hade just druckit mitt morgonte när hon redan var bakom dörren. Jag hade inhandlat fastlagsbullar åt oss på fredagen till kaffet, dagen måste ju firas!! Vi hade fått våra nya telefoner jag hade beställt, hon för att hon fyller 20 år i sommar, så en tidig gåva. Jag behövde även en bra telefon med mera minne, ett plus för det härliga, klara ljudet när jag lyssnar på musik från den. Tycker absolut vi är värda så fina saker.
Men jag hade problem med mitt Sim-kort till den nya telefonen, men vi åkte ner till telefon butiken i stan så blev det problemet löst.
Vi var även och snaskade hamburgare på Mc Donalds och jag köpte drycker till filmkvällen jag skulle ha från en stor mataffär.
Senare när dottern åkt hem ringde jag min kompis som skulle komma, och vi hade trevligt med 2 olika filmer från Netflix, efteråt var jag jättetrött och for bums i säng.
Det var en mycket annorlunda och mycket trevlig lördag, som jag uppskattade jättemycket.