Sista veckan i Juli

Har nu gått, månaden är slut om några dagar, min ledighet är även slut, men som sagt så har jag inget alls emot det. Det har inte hänt så massor denna vecka, varit på Tjärträsket en strand med gruppen jag brukar gå i, när jag har lust och ork, men helt trevligt med kaffe uppe på berget där vi satt.
 
Utsikten på Tjärträsket där vi satt
 
På lördagen hade mitt barn sin 20-års fest, och jag hade väldigt tur att få vara med eftersom min pappa var snäll och skjussade mig. Där bjöds de på välkomstskål, både saltig och söt kaka mm godheter. Jag blev inte kvar något länge, för min pappa blev ju och hämta mig sedan igen, men den stund jag var där var helt trevlig. Alltid härligt att få umgås med mina fina barn ju.
Söndagen var hemmadag och svettigt värre, hade 31 grader inomhus och nätterna har varit en enda pina. Måndag idag och det blir ingen kondtionssal idag pga vissa saker. Imorgon börjar då vardagen igen, och jag skall vakna kl. 6.