Där for den julen

Nu är det fredag, annandag jul, väntar på barnen igen. På julaftons dagen när barnen kom åt vi julgröt, den var t om ätbar...sedan lite senare drack vi julkaffet med nybakta jultårtor. Lagade en annan version tårtor, vek dem som änglar och fyllde 10st av dem med plommonmarmelad och apelsinfärskost, sett ett tips att det är skulle vara en god kombination...inte vet jag nu riktigt om jag gillade det så värst, dessa tårtor åker nog i roskis för vi gillade inte dem så värst. På vår julmiddag åt vi rökt fisk, skinka, sallad, lådor, ärter... hade även vin för jag fick av min syster till julklapp! Efter diskning blev det julklappsdags och alla fick några klappar på man, nästan alla var riktigt nöjda för sina julkappar, även jag för jag fick många, väntade det inte alls, faktiskt. Tacksam är jag för denna jul och nu väntar jag på det nya året som inleds om 6 dagar, säger glatt adjö till detta år som inte varit nån höjdare i glada händelser precis...
 
#1 - E.I

Där for julen iväg! :( --------->

Svar: haha
Camilla