En känslofylld lördag

Ville inte alls vakna denna lördag morgon, varför ha nån brådska? Hade absolut inget för mig denna lördag, liksom alla andra lördagar.. Nå orkade till sist, vid 11-tiden stiga opp ändå, var jättesvag av hunger då redan. Gjorde misstaget att kolla min ex:s FB sida, han hade bilder där på sig själv med en brud, de såg så kära ut, och under bilden stod det "turturduvorna" så kunde ju inte missförstå dessa bilder, att han efter en månad redan hittat en "ny" åt sig, efter träffen med mig, det gjorde ONT!! men det var inte menat heller att det skulle bli vi, men i varje fall kändes det illa att få veta det sådär. Så nu var min dag ännu mera förstörd, så kändes det. Pratade sen med en vän och det kändes bättre, på kvällen kom en kompis hit och vi gick till baren och jag drack några öl, skönt att få komma lite bort hemifrån, det behövde jag verkligen!!