Torsdag

Idag ska jag fortsätta virka på min badrumsmatta, den pinkiga färgen tar just slut så måste sätta en annan färg sen, den blir flerfärgad eftersom det inte finns så mycket av samma färg. Igår gjorde jag lite uppköp i stan före jag kom hem, köpte tandborstar till eltandborsten och en kabel. Idag har jag inget annat än jobbet på programmet. Imorgon fredag, min bästa vän skulle komma hit, så jag har nåt roligt att vänta på, men annars blir väl veckoslutet väldigt lugnt och tyst här ensam hemma.... Min kära nya manliga vän som är på jobb hör jag av varje dag, som tur, men nu kommer han väl ÄNNU senare hem än han sagt tidigare, så jag blir så förtvivlad... jag vill ju vara med honom eftersom jag haft turen att hitta honom och lära känna honom, känns så tokigt att han åkt iväg på jobb så kort tid efter att vi lite lärt känna varandra..!! Men jag hoppas tiden ändå går snabbt, det brukar den ju nog göra annars också!