Skoproblem

Tänkte jag skulle promenera ner till stan idag, men det var lättare sagt än gjort för jag har inga ordentliga skor att gå med, mina svarta tygskor jag haft i ett år är helt trasiga så de kanske inte heller håller att gå med så långt som till stan.... Tittade på skor i lördags nog men tyckte de var alldeles för dyra så jag lät bli att köpa, men nu skulle jag nog verkligen behöva nya ändå. Pengarna tryter såhär i slutet av månaden så vad väljer jag då att använda sista slantarna till? till mat eller skor? Ingen Popfest blir det heller pga samma dilemma med pengar, det som jag hade sett framemot i flera månader, vi skulle gå dit på fredag med äldsta dottern var det meningen. Men det går inte alltid som man tänkt, VERKLIGEN INTE!! men allt brukar ordna sig till det bästa ändå, så har det alltid gjort.