Vitt av snö men mörkt i sinnet

Det är helt vitt av snö ute, denna onsdag morgon. Men grått i mitt sinne, känner att allt jag hoppats och drömt om har farit åt fanders...kan inte berätta här vad som allt hänt, men min närmaste vän vet iallafall vad jag går igenom som bäst. Kommer det ännu nåt bra ifrån dethär så är jag Jesus... fast man alltid borde tänka att de var meningen såhär, men så vill jag ju inte tro när man är nere i det mörka igen...
Hur jag ska orka igen gå vidare är en stor fråga, men jobbet väntar snart, klockan är redan 10 och skall just söka mig ut till bussen.
#1 - Carita Liljendahl

Allting har en mening - den ser man dessvärre först efter en tid, så man måste ha det där berömda tålamodet.
Jag försöker tänka varje sekund att jag har det bra, jag är frisk, jag har vänner... ibland är vardagen tung, men vi har det ändå rätt bra du och jag - jämfört med många andra ute i världen.
Kram!

Svar: Visst skulle man alltid se hur det är..och inte bli förblindad av sina egna problem.... Tack. Kram
Camilla