Juldagen

Fick jag ha tidig väckning, hade en massa att göra förrän mina älsklingar skulle komma. Lite städning, laga gröt... Den hann bli färdig tills de kom. Ohh så GLAD jag blev när sötnosarna kom. Vi åt sen julgröt och sen måste jag laga jultårtorna. Sedan hade vi julklappsutdelning, jag fick en massa julklappar av mina sötnosar!!! De fick även några på man, alla var glada och nöjda, va är bättre än det?
Resten av dagen tog vi lugnt förrän jag skulle laga maten åt oss, vi åt sen rökt fisk osv julig mat.
Sen spelade vi ett spel, det var skoj. Sen före de igen skulle åka hem drack vi ännu kaffe med jultårtor. Tack för en trevlig juldag käraste barn!!
 
 
Här syns mina julklappar som ännu är inpacketerade
 
 
 
#1 - Carita

Nu blev man allt lite nyfiken på vad paketen innehöll! :-)

Svar: Ljus, godis, tvål, mugg... osv
Camilla

#2 - Carita

Sådant som man behöver med andra ord - fint!

#3 - Anonym

Choklad och pannlapp :( ocksååå

Svar: Jaa de är klart...:)
Camilla