Sol ute och inne

Solen har visat sig idag, skönt efter en massa mulna snöiga dagar. Solen jag känner inne är för att jag på ett plan iallafall nu känner mig väldigt nöjd med mitt liv, de vänner jag har i mitt liv, som hjälper mig, hittar på saker med mig och finns där för mig är guldvärda och gör mitt liv värt att leva och gör mig att le, hjärtat strålar och jag kan bara känna tacksamhet för de mänskor jag har i mitt liv. Jag njuter av hemmalivet, ensam eller med en god vän vid min sida, jag njuter även av kvällar ute bland mänskor eller andra händelser utöver det vardagliga. Allt smått som gör mig glad försöker jag göra ofta och njuta av det jag har just NU!!!!
#1 - Carita

Låter bra! Och jag har ju sett via FB att det hänt lite annat också i ditt liv - såsom du skriver, att det varit fartfyllt :-)