Fredag

Igen är ett veckoslut framför oss. Har inga som helst planer för helgen. Det är regnväder idag, har varit nu ungefär varannan dag regnväder. Denna vecka träffade jag väninnan när vi åkte till sommarteatern, den var superbra. Annars har jag i veckan åkt till stan några gånger, gjort nytt arbetskontrakt, så fr om nästa vecka på tisdag skall jag jobba 3 dgr i veckan samma ställe som jag varit nu i halvt år. Hade också en vän på besök, det var sällsynt med besök av andra här än mina barn, så det var jättetrevligt. I dag fredag väntar jag på min bastutur, alltid lika skönt att bada bastu. Var också idag till bibban och läste dagens tidningar och handlade mat till veckoslutet. Hoppas jag fick träffa några vänner eller åtminstone en detta veckoslut. Vänner piggar upp!
 
 
Ännu en bild från vackra Pellinge, när jag var där.